FAQ

  • Mokėjimai

  • Paslaugos ir produktai

  • Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Pristatymas

  • Ar siunčiate produktus į kitas šalis?

    Taip

  • Registracija ir prisijungimas

  • Ar užsakymo patėikimui reikalinga paskyra reklamai.lt portale?

    Taip, užsakant yra reikalinga paskyra. Registracijos procedūra Primum Print internetinėje svetainėje yra paprasta: užpildoma paprastą formą ir el. paštu gaunami prisijungimo duomenys.

  • Užsakymai

  • Per kiek laiko nepadarius pavėdimo užsakymas laikomas nebegaliojančiu?

    21 kalendorinės dienos

  • Kokie yra paslaugų užsakymo etapai?

    Etapai

  • Kaip galima patikrinti užsakymo būseną?

    Prisijungę prie klientų sistemos http://spaustuve.reklamai.lt, galite patikrinti savo užsakymų būseną. Skirtuke „Užsakymai“ yra visa svarbi informacija apie dabartinius užsakymus, įskaitant jų būseną. Išskleidę išsamią užsakymo informaciją, galite atlikti mokėjimą, taip pat išsiųsti ir priimti grafinį failą.

  • Ar galima pagreitinti užsakymą?

    Taip. Galite tai padaryti savo paskyroje klientų sistemoje http://spaustuve.reklamai.lt

  • Ar galima atšaukti užsakymą ir ar tai kainuos?

    https://reklamai.lt klientų sistemoje galima atšaukti užsakymus, kurių statusas yra "Užsakymas priimtas".

    Tam tikrais atvėjais anuliavimas gali kainuoti.

  • Žinotinos sąvokos